Повернення коштів за неякісний товар

Основним регулюючим документом, для повернення грошових коштів за неякісний товар є:

1.Правило роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затверджені наказом Мінекономіки України
від 19.04.2007 р №104.

Згідно зі статтями 8 і 9 Закону про захист прав споживачів, покупці мають право повернути товар як
неналежного (в разі виявлення істотних недоліків), так і належної якості (в разі, якщо товар не
задовольнив за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин і його можна повернути).

Відповідно до п. 30 Правил №1041 перед поверненням товару неналежної якості продавцю (виробнику)
покупець повинен скласти і подати представнику продавця (виробника) заяву про повернення коштів за товар.

Заява на повернення коштів за неякісний товар, згідно п. 30 Правил №104, покупець повинен скласти в
двох примірниках. Один примірник повертають покупцю з відміткою про дату прийняття та зазначенням прізвища,
ініціалів та посади працівника, який прийняв заяву. Другий примірник заяви залишається у продавця.

Якщо товар був куплений за допомогою платіжної картки і клієнт бажає, щоб кошти за повернутий товар йому
зарахували на його картковий рахунок, в заяві потрібно прописати реквізити такого рахунку.

Як вимагає п. 30 Правил №104, продавець повинен отримати від покупця товар і видати йому документ,
засвідчує факт отримання від нього товару.

У разі якщо продавець виплачує покупцю кошти за повернутий товар в сумі понад 100 грн.,
матеріально відповідальна особа господарської одиниці або особа, яка безпосередньо здійснює розрахунки (касир,
менеджер), має додатково ще скласти акт видачі грошових коштів (п. 4.8 Порядку реєстрації РРО, п. 9.4
Порядку реєстрації КОРО і РК).

Форма акта видачі обов'язкові реквізити визначені (п. 4.8 Порядку реєстрації РРО):
- відомості про покупця, відмовляється від товару (дані документа, що підтверджує його особу);

- дані про повернутий товар;
- сума виданих коштів;
- номер, дата та час, які зазначені в касовому чеку (отриманому від покупця) для підтвердження оплати
товару.
На підставі цих документів продавець зможе законно повернути покупцеві гроші і отримати від нього товар.

______________________________



Чи є гарантія на набори голок до швейних машинок і на ножиці???


Голки до швейних машинок – видатковий матеріал, тому гарантія на них жодним чином не поширюється. При
купівлі ножиць на нашому сайті, ми виконуємо перевірку перед пакуванням. На інші товари здійснюється тільки візуальна
перевірка. Клієнту також потрібно перевірити своє замовлення під час отримання товару у відділенні Нової Пошти. Після
оформлення акту передачі товару замовнику, будь-які претензії вже не приймаються.

________________________________________



Чому ціна в магазині і на сайті різна???

Інтернет-магазин «Штіф» продає всі товари лише за цінами, які вказані на сайті!!!
Сам магазин, розташований в Запоріжжі (вул. Українська 42), має інший спосіб ціноутворення та оподаткування, тому і
ціни є різними.

________________________________________



Чи весь товар на сайті Інтернет-магазину «Штіф», можна побачити в реальному магазині?


Частину товару ми зберігаємо на складі, тому асортимент швейної техніки і аксесуарів буде різним.
________________________________________

На що не розповсюджується гарантія?


Ми не поширюємо гарантійне обслуговування на:

Набори голок
Ножі для оверлоків
Розкрійні ножиці
Приводні ремені, лампочки
Диски для розкрійних машин, леза


+ різні запасні частини до швейних машин і оверлоків т. д. у разі їх встановлення не сертифікованою фірмою.
________________________________________



Я хочу оплатити замовлення передоплатою.

Щоб оплатити вибраний товар за передплатою, Ви повинні заповнити спец. Форму замовлення в інтернет-магазині і
зв'язатися з нашими співробітниками через форму зворотного зв'язку/зателефонувати за телефонами, вказаними на
головній сторінці і повідомити нам про те, що ви хочете придбати товар за передплатою. Ми відправимо вам реквізити і
суму платежу.

________________________________________



Мені прийшов товар не в цілій упаковці!

Наш товар, найчастіше, володіє індивідуальною упаковкою. Якщо це не так – при відправленні все обговорюється.
Відповідальність з приводу цілісності упаковки при пересилці несе транспортна компанія.

________________________________________



Чи можу я забрати замовлений товар з вашого магазину «Штіф» у Запоріжжі?


Можна. Если Вы желаете забрать заказанный товар непосредственно из нашего магазина "Штиф", вам нужно
оформить заказ, оплатить его и затем приехать к нам (ул. Украинская 42).

________________________________________



Скажіть, яка мінімальна сума замовлення?

Ми надішлемо вам товар на будь-яку суму замовлення!
________________________________________



Запчастина мені не підійшла – можна її повернути?

Всі запчастини, викладені в інтернет магазині "Штіф" оглядаються нашими співробітниками на предмет відсутності браку і
призначені для використання виключно кваліфікованими механіками.

У разі купівлі технічних запчастин, не сервісними центрами з ремонту та обслуговування швейної техніки, повернення
грошей за покупку, НЕ ПРОВОДИТЬСЯ!!!

Претензії від покупців у форматі - запчастина не підійшла, виявилася потрібна інша, не вставляється, і т. д.
адміністрацією не розглядаються і не задовольняються!

________________________________________



Чи можу я оплатити Безготівковим розрахунком.

Для цього Вам потрібно зв'язатися з нашими співробітниками за телефоном, зазначеним на головній сторінці – ми
надішлемо Вам рахунок-фактуру.

________________________________________



Я хочу оплатити товар при отриманні. Чи це можливо?

Так, така можливість є. Але ми рекомендуємо вам уточнити умови оплати до кожного товару в індивідуальному
порядку у наших менеджерів.

________________________________________



Якщо я замовлю, як швидко ви виконаєте замовлення?


Відправлення здійснюється щодня транспортною компанією Нова пошта.
Укрпоштою відправки тільки по п'ятницях.