Чи є гарантія на набори голок до швейних машинок і на ножиці???


Голки до швейних машинок – видатковий матеріал, тому гарантія на них жодним чином не поширюється. При купівлі ножиць в нашому магазині в Запоріжжі (вул. Українська 42) ми виконуємо перевірку перед покупцем. При купівлі в інтернет-магазині здійснюється тільки візуальна перевірка. Клієнту також потрібно перевірити ножиці під час отримання товару у відділенні Нової Пошти/Інтайма. Після оформлення акту передачі товару замовнику, будь-які претензії вже не приймаються.
________________________________________

Чому ціна в магазині і на сайті різна???

Інтернет-магазин «Штіф» продає всі товари лише за цінами, які вказані на сайті!!!
Сам магазин, розташований в Запоріжжі (вул. Українська 42), має інший спосіб ціноутворення та оподаткування, тому і ціни є різними.
________________________________________

Чи весь товар на сайті Інтернет-магазину «Штіф», можна побачити в реальному магазині?


Частину товару ми зберігаємо на складі, тому асортимент швейної техніки і аксесуарів буде різним.
________________________________________

Чи можуть мене навчити працювати на швейній машинці?

Так, це можливо. Але послуга платна.
________________________________________

На що не розповсюджується гарантія?


Ми не поширюємо гарантійне обслуговування на:
• Набори голок
• Ножі для оверлоків
• Розкрійні ножиці
• Приводні ремені, лампочки
• Диски для розкрійних машин, леза


+ різні запасні частини до швейних машин і оверлоків т. д. у разі їх встановлення не сертифікованою фірмою.
________________________________________


Я хочу оплатити замовлення передоплатою.

Щоб оплатити вибраний товар за передплатою, Ви повинні заповнити спец. Форму замовлення в інтернет-магазині і зв'язатися з нашими співробітниками через форму зворотного зв'язку/зателефонувати за телефонами, вказаними на головній сторінці і повідомити нам про те, що ви хочете придбати товар за передплатою. Ми відправимо вам реквізити і суму платежу.
________________________________________


Мені прийшов товар не в цілій упаковці!

Наш товар, найчастіше, володіє індивідуальною упаковкою. Якщо це не так – при відправленні все обговорюється. Відповідальність з приводу цілісності упаковки при пересилці несе транспортна компанія.
________________________________________

Чи можу я забрати замовлений товар з вашого магазину «Штіф» в Запоріжжі?


Можна. Якщо Ви бажаєте забрати замовлений товар безпосередньо з нашого магазину "Штіф", вам потрібно приїхати до нас (вул. Українська 42) та оформити замовлення, сплативши доставку в розмірі 150 грн.
________________________________________

Скажіть, яка мінімальна сума замовлення?

Ми надішлем Вам товар на Будь-яку суму замовлення!
________________________________________

Запчастина мені не підійшла – можна її повернути?

Всі запчастини, викладені в інтернет магазині "Штіф" оглядаються нашими співробітниками на предмет відсутності браку і призначені для використання виключно кваліфікованими механіками.
У разі купівлі технічних запчастин, не сервісними центрами з ремонту та обслуговування швейної техніки, повернення грошей за покупку, НЕ ПРОВОДИТЬСЯ!!!
Претензії від покупців у форматі - запчастина не підійшла, виявилася потрібна інша, не вставляється, і т. д. адміністрацією НЕ розглядаються і НЕ задовольняються!
________________________________________

Чи можу я оплатити Безготівковим розрахунком.

Для цього Вам потрібно зв'язатися з нашими співробітниками за тел. зазначеним на головній сторінці – ми надішлемо Вам рахунок-фактуру.
________________________________________


Який комплект документів мені нададуть з товаром?

У комплекті з усіма товарами додаються: гарантійний талон, в якому вказані адреса і телефон сервісного центру, товарний чек або накладну, інструкція російською мовою.
________________________________________


Я хочу оплатити товар при отриманні. Чи це можливо?

Так, така можливість є. Але ми рекомендуємо вам уточнити умови оплати до кожного товару в індивідуальному порядку у наших менеджерів.

________________________________________

Якщо я замовлю, як швидко ви виконаєте замовлення?


Відправка відбувається кожен день (для Укрпошти раз на 3 дні.)